Diversos agents de la Policia Nacional i Guàrdia Civil han revisat les diferents zones
L’avís s’hauria rebut mitjançant una telefonada avui a les 19 hores. Tal com es fa en aquests casos, per precaució, s’ha activat el protocol de seguretat. Diversos agents de la Policia Nacional i Guàrdia Civil, acompanyats també per patrulles canines, han revisat les diferents zones de l’aeroport.
Devers les 20 hores, alguns agents han perimetrat la zona pròxima a la de facturació, però no hi han trobat res sospitós. Segons confirma la Policia Nacional i la Guàrdia Civil, l’avís ha estat fals, tal com sospitaven des del principi.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici