Diversos agents de la Policia Nacional i Guàrdia Civil han revisat les diferents zones
L’avís s’hauria rebut mitjançant una telefonada avui a les 19 hores. Tal com es fa en aquests casos, per precaució, s’ha activat el protocol de seguretat. Diversos agents de la Policia Nacional i Guàrdia Civil, acompanyats també per patrulles canines, han revisat les diferents zones de l’aeroport.
Devers les 20 hores, alguns agents han perimetrat la zona pròxima a la de facturació, però no hi han trobat res sospitós. Segons confirma la Policia Nacional i la Guàrdia Civil, l’avís ha estat fals, tal com sospitaven des del principi.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda