Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Demanen crear 21 places noves per fer front al volum de feina i assenyalen que hi ha una altra vintena de places vacants i que les cobreixen jutges amb menys experiència
El president del Tribunal Superior de Justícia de Balears ho posava aquesta setmana de relleu: falta personal a l’administració de justícia de la comunitat. Per una banda, demanen crear 21 places noves per fer front al volum de feina. Però, a més, assenyalen que hi ha una altra vintena de places vacants i que les cobreixen jutges amb menys experiència. El motiu, segons reconeix la judicatura, és que les Illes han deixat de ser una destinació atractiva per fer carrera judicial.
Ho diu la degana dels jutges de Palma. En una entrevista amb IB3 Notícies, explica les dificultats hi ha per cobrir les places de l’administració de Justícia no només a Palma, sinó arreu de les Illes. Vidal reconeix que aquesta situació suposa una pèrdua de qualitat, perquè els jutges amb menys experiència poden haver de tractar casos més complexos.
A això s’afegeix la precarietat en la contractació que aquesta setmana reconeixia el president del Tribunal Superior.
Tot i això, expliquen que el Ministeri de Justícia ja els ha comunicat que no té previst crear totes les places necessàries per descongestionar l’administració de justícia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació