Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El 21 de març defensaran la mesura al Parlament Europeu
Sis families de les Illes s’han unit per demanar que els vehicles no arranquin si detecten que el conductor sobrepassa la taxa d’alcohol permesa. El pròxim 21 de març compareixeran en una comissió al Parlament Europeu per instar les autoritats que obliguin als fabricants a instal.lar l’anomenat detector per alè.
Un dels impulsors de la iniciativa és José Fernández, el padrí jove de Paula Fornés, la jove que va morir atropellada l’estiu passat a Sa Ràpita per una conductora que anava beguda. Segons Fernández, aquests cotxes ja existeixen i, a banda de l’alcohol, també detecten, per exemple, si la persona que va al volant tanca els ulls.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061