Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

S'han reunit amb el Consell, el Govern i responsables del geriàtric per revisar la situació
Sensació agredolça entre els familiars dels usuaris de la residència privada de gent gran Colisée, a Jesús, després de la reunió mantinguda avui amb l’administració i els responsables del geriàtric eivissenc. Denuncien que la manca de personal a la residència encara no s’ha solucionat.
Fa més de dos mesos que una inspecció detectà errades en el funcionament de la residència privada de gent gran Colisée, a Jesús. Els familiars dels usuaris ja feia temps que es queixaven d’una atenció deficient dels majors, fet que els provocava problemes mèdics com deshidratació o desnutrició. Avui tornaven a veure’s les cares familiars i representants de l’empresa, del Consell i del Govern.
Després de 3 hores i mitja de reunió, la sensació entre els familiars era agredolça. La part positiva, segons ells, la reacció de l’Àrea de Salut Pitiüsa.
La negativa, la manca de personal a la residència que encara, diuen, no s’ha solucionat. Demanen a l’empresa que millorin els salaris dels treballadors per aconseguir completar-ne les plantilles.
Aquestes reunions es continuaran realitzant periòdicament. A la següent, a més, s’hi uniran també els sindicats.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella