Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La Conselleria d'Educació admet que en ocasions s'ha hagut de suspendre, per no disposar de monitors per acompanyar els infants
L’espera de les famílies de l’escola Puig d’en Valls que fan servir l’autobús escolar pels seus fills es tradueix cada dia en una nirviada. Aquest dilluns, el monitor per acompanyar els infants hi ha estat present, però en moltes ocasions el servei s’ha hagut de suspendre perquè no disposen d’aquest professional, i això ocasiona un trastorn a les famílies.
Aquestes famílies asseguren que l’any passat hi hagué problemes puntuals en aquesta ruta, però enguany, des de l’inici de curs, ja s’han registrat moltes incidències. Ho explica Ana Prats, una de les afectades.
La Conselleria d’Educació n’admet el problema i diu que ha sancionat l’empresa encarregada de contractar aquest personal. Tot i així, Educació confia que, en acabar la temporada turística, l’empresa pugui contractar personal per cobrir el servei.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals