Logo IB3N
X

Famílies i alumnes del CEIP Pedra Viva de Binissalem reclamen que s’arregli la calefacció del centre

S'han manifestat avui dematí davant l'Ajuntament després de dos anys sense calefacció

17/12/2021

Famílies i alumnes del CEIP Pedra Viva de Binissalem reclamen que s’arregli la calefacció del centre

Alumnes i familiars del CEIP Pedra Viva de Binissalem reivindicant que s'arregli la calefacció del centre

478

Un centenar de familiars i alumnes del CEIP Pedra Viva de Binissalem demanen que s’arregli immediatament la caldera del centre, que fa dos anys que no funciona. Per això, avui dematí s’han concentrat davant l’Ajuntament del municipi, ja que és la institució encarregada del manteniment de l’escola. A més, diuen que el consistori no ha fet res per posar-hi remei durant aquest temps. Durant la manifestació s’han pogut llegir cartells amb les reivindicacions de ‘calefacció ja’, ‘la classe no és una gelera’ o ‘basta ja’.

Expliquen que l’alumnat i les seves famílies compten amb el suport de l’equip educatiu.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella