Tanquen al bany un tram de Platja de Palma per un tall amb el fibló d’un “animal marí”
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló

Només a Mallorca hi ha 2.300 famílies monoparentals enrregistrades
Una vintena de famílies monoparentals s’han ajuntat aquest dissabte al parc de la Mar per reivindicar aquest model en el dia Mundial de la Família. Només a Mallorca són unes 2.300.
L’associació FAMOIB demana que tenguin els mateixos drets que una família biparental, ja a partir del primer fill i no a partir del segon, i que puguin tenir dret a les mateixes setmanes de cures quan neixen.
A més, reivindiquen la creació d’un registre de famílies monoparentals en l’àmbit estatal per poder atendre millor les seves necessitats. També afirmen que la quantitat d’ajudes depèn de cada ajuntament i de vegades són insuficients. Així i tot, les Balears és una de les comunitats que disposa de carnet de família monoparental.
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Aquest dissabte, es vigilarà la zona per descartar rebrots de foc