La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L'agent va participar a l'encontre amb l'uniforme reglamentari del cos de seguretat català
La Federació de Pares i Mares d’Alumnes de Formentera s’ha mostrat indignada pels atacs dirigits els darrers dies contra l’IES Marc Ferrer, arrel de la xerrada que va fer una mosso d’esquadra sobre ciberassetjament.
La presidenta de la FAPA de Formentera, Yolanda Mota, ha fet costat a la comunitat educativa del centre i ha demanat als polítics que no utilitzin una activitat que, considera, és molt positiva des del punt de vista pedagògic.
Les declaracions de Mota arriben després que la Delegació del Govern central a les Balears hagi enviat un informe al Ministeri de l’Interior denunciant que l’agent anava vestida amb l’uniforme reglamentari sense que en tingués autorització.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima