Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La construcció constarà un milió i mig d'euros, pagats a parts iguals entre l'Ajuntament i el Consell de Mallorca
L’espai esponjat, que ocupaven anteriorment unes cases i que està situat just davant el Teatre Principal d’Inca, serà convertit en una plaça: “així guanyam un espai públic més per a les persones”, ha dit el batle d’Inca, Virgilio Moreno.
Serà, ha dit el batle, una tercera sala del teatre a l’aire lliure. Fer aquest espai costarà un milió i mig d’euros, la meitat la paga l’Ajuntament i l’altra, es finança amb la borsa d’allotjaments turístics del Consell.
El projecte també preveu crear una plataforma única per a cotxes i vianants. Les obres duraran un any i mig. Aquesta és la segona fase d’aquest pla d’esponjament del nucli urbà d’Inca. Anteriorment, també amb la mateixa fórmula l’Ajuntament havia pogut comprar i esbucar les cases.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui