Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
La franquícia, nascuda fa dos anys a Menorca i estesa a totes les Illes, va aconseguir el Premi Nacional al Petit Comerç
 
                             
                            La franquícia de comercialització i venda directa de producte local sorgida a Menorca, Farmers & Co, ja implica 11 cooperatives de tot Balears. Disposa de 18 punts de venda i continua amb la seva expansió. Aquest cap de setmana n’obre un de nou a Palma, però el seu objectiu és establir-se també a Catalunya.
Farmers & Co va néixer fa dos anys estalonada per sa Cooperativa del Camp de Menorca. Poc després, el passat octubre, va aconseguir el Premi Nacional al Petit Comerç, coincidint amb l’obertura del primer punt de venda franquiciat a Madrid. En aquests moments, té 300 tipus de productes, amb 300 referències, procedents dels socis de les 11 cooperatives de les quatre illes que ja en formen part.
El següent pas de l’estratègia de creixement de Farmers & Co serà a Catalunya. En aquest cas, els responsables d’aquesta iniciativa de venda directa de productes agroalimentaris volen establir-s’hi de la mà de les cooperatives catalanes.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
