Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Simón Serra és un bateria aficionat que fabrica peces úniques amb materials de primera
Simón Serra és un bateria aficionat que fabrica les seves pròpies caixes a Felanitx. Peces úniques amb fustes de primera que ja fan servir músics consolidats.
Serra dona forma a la música des del fons d’una ferreteria. No parlam d’un estudi d’enregistrament, sinó d’un dels elements més importants per al ritme d’una cançó: la caixa de la bateria. D’allà surten les caixes Faro, peces artesanals úniques fetes amb diferents fustes, vernissos, mides i acabats.
Faro Drums és ja un nom conegut al gremi de músics de les Illes.
Bateries de la primera divisió musical espanyola com Alejandro Jordá d’IZAL, Dimas Frías d’L.A. o Toni Toledo de Sexy Sadie fan servir caixes que han sortit d’aquest petit taller.
En Simó continua fent feina sota demanda, rep visites dels millors bateries de Mallorca i no ens parla de preus. El millor que podeu fer és visitar-lo.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat