L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Simón Serra és un bateria aficionat que fabrica peces úniques amb materials de primera
Simón Serra és un bateria aficionat que fabrica les seves pròpies caixes a Felanitx. Peces úniques amb fustes de primera que ja fan servir músics consolidats.
Serra dona forma a la música des del fons d’una ferreteria. No parlam d’un estudi d’enregistrament, sinó d’un dels elements més importants per al ritme d’una cançó: la caixa de la bateria. D’allà surten les caixes Faro, peces artesanals úniques fetes amb diferents fustes, vernissos, mides i acabats.
Faro Drums és ja un nom conegut al gremi de músics de les Illes.
Bateries de la primera divisió musical espanyola com Alejandro Jordá d’IZAL, Dimas Frías d’L.A. o Toni Toledo de Sexy Sadie fan servir caixes que han sortit d’aquest petit taller.
En Simó continua fent feina sota demanda, rep visites dels millors bateries de Mallorca i no ens parla de preus. El millor que podeu fer és visitar-lo.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues