Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Des de diumenge, s'han posat a les Balears més de 200 sancions, sobretot als pobles i principalment per oferir resistència a l'autoritat
EFE/ Marta Pérez
80La Policia Nacional, la Policia Local, la Guàrdia Civil i fins i tot l’exèrcit han pres els carrers per evitar els desplaçaments innecessaris. I així i tot, cada dia n’hi ha que, fent cas omís de les indicacions, no respecten la quarantena. Surten de casa per fer esport, reunir-se amb coneguts o simplement estirar les cames. Actituds que posen en risc, recorden les autoritats, la salut de tots i que res no tenen a veure amb un grup d’edat concret.
Respon a tres perfils: l’egoista, el negacionista i els fatalistes, que creuen que tanmateix no ens en sortirem. També hi entra en joc, diuen, la sobreinformació que es rep, i que du a una desensibilització.
Nedam, aquests dies, entre un mar de sentiments que els experts comparen amb les etapes de dol.
Des de diumenge, s’han posat a les Balears més de 200 sancions, sobretot als pobles i principalment per oferir resistència a l’autoritat. A més, s’ha detingut mitja dotzena de persones.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució