Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Esperen que es mantengui l'ocupació mitjana registrada el 2018
Cada vegada són més diverses les nacionalitats dels turistes que arriben a Eivissa. La britànica i l’espanyola continuen sent les més freqüents, encara que augmenta la presència d’holandesos i francesos tant a l’estiu com als mesos de temporada baixa.
La Federació Hotelera vol deixar clar que Turquia, Tunísia o Egipte no són competència per a Eivissa ja que, diuen que l’illa té uns atractius que asseguren any rere any la fidelitat de molts de turistes.
Encara que la creixent tendència a fer reserves de darrer moment dificulti fer previsions, esperen que es mantengui l’ocupació mitjana registrada el 2018, que es va situar en el 83% de maig a octubre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13