La Federació Hotelera de Mallorca i l’Agrupació de Cadenes Hoteleres lamenten la decisió del turoperador britànic JET2 de posposar fins a la temporada del 2021 les operacions amb les Illes Balears. Afirmen que hauria estat preferible que aquesta companyia hagués optat per les avaluacions setmanals, tal i com fan altres turoperadors.
El fet és que, amb la decisió de JET2 de cancel·lar totes les connexions i paquets vacacionals amb l’arxipèlag pel que queda d’estiu, les Balears han perdut més de 70.000 seients de vols internacionals.
D’altra banda, l’aerolínia belga Brussels Airlines ha suspès els seus vols a les Illes fins a finals d’octubre.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina