Aquest dilluns s'han reunit amb la presidenta del Consell i han deixat clara la seva intenció de fer un pacte de turisme
El nou equip de govern del Consell de Mallorca, encapçalat per la presidenta Catalina Cladera, i la responsable de la Federació hotelera de Mallorca (FEHM), Maria Frontera, han deixat clara la seva intenció d’impulsar un pacte de turisme amb ajuntaments, empresaris i Govern, després de la reunió que han mantingut a Palau Reial aquest matí. Frontera ha demanat així mateix més inversions públiques per a “zones turístiques abandonades”.
En la seva primera trobada, el nou equip de govern i la patronal han parlat de sostenibilitat i d’una aposta clara per la millora de la qualitat.
L'accidentat va ser evacuat amb traumatisme cranial i possible fractura de vèrtebres