El Partit Popular ha presentat dimarts a tots els que encapçalen les candidatures al Congrés per al 23J, inclòs l'eivissenc José Vicente Marí Bossó, cap de llista per Balears
El Partit Popular ha presentat dimarts a tots els caps de llista de la formació al Congrés per al 23J, inclòs l’eivissenc José Vicente Marí Bossó, que encapçala la candidatura per Balears. Ha estat davant del Palau d’Aranjuez, a Madrid, i amb els candidats col·locats sobre la seva autonomia, a un mapa d’Espanya pintat de blau.
El president del Partit Popular, Alberto Núñez Feijóo, ha defensat que els caps de llista del PP han estat elegits “sense quotes ni pressions”, i que seus els candidats no són fruit d’un “cop de dit” de darrera hora, ni cap maquinació de setze partits.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto