Raquel Sánchez entra en la seva Junta Directiva
El president nacional del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha inclòs la secretària general dels populars de Balears, Sandra Fernández, en la candidatura al Comitè Executiu Nacional i la secretària general del PP de Mallorca, Raquel Sánchez, a la Junta Directiva Nacional, a proposta de la presidenta regional del partit, Marga Prohens. Així n’ha informat la formació en un comunicat en el qual ha detallat els membres de les dues llistes.
Les dues llistes es votaran aquest dissabte en la segona jornada del Congrés Nacional del partit, que se celebra avui i demà a Sevilla.
L’anunci l’ha fet el mateix Núñez Feijóo en el seu discurs de presentació de candidatura divendres horabaixa. Allà, ha detallat tots els noms que integraran el futur Comitè Executiu Nacional i la futura Junta Directiva Nacional que sortirà de la votació de dissabte, si així ho ratifiquen els compromissaris.
També formarà part del Comitè Executiu com a presidenta regional Marga Prohens i com a membres nats de la Junta directiva els presidents insulars, el portaveu del Parlament, la presidenta de NNGG, eurodiputats, diputats nacionals, senadors nacionals i el president del Consell insular d’Eivissa.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval