Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El ministre de l'Interior assegura que es fa front a l'emergència a partir del que demanen les direccions generals
El president del Partit Popular, Alberto Núñez Feijóo, ha reclamat divendres més mitjans de l’Exèrcit per ajudar les comunitats que pateixen els incendis. També ha criticat que el Govern central no hagi demanat ajuda a la Unió Europea abans. Feijóo ha afirmat que l’Executiu ha estat “deu dies” a demanar-la.
El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha respost que l’Executiu fa front a l’emergència i que l’ajuda “és immediata” a partir del que reclamen les direccions generals de les comunitats. També ha afirmat que “si fossin necessaris més mitjans” d’altres països europeus “es faria immediatament”.
Polítics
Líders autonòmics, tant del PP com del PSOE, reclamen als polítics altura de mires. La presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, ha dit en aquest sentit que “els polítics han de ser en el lloc oportú” per ser útils, mentre que el president de Castella-la Manxa, Emiliano García-Page, ha afirmat que ara “no és el temps dels polítics, però sí d’estar al capdavant i donar suport”. Insisteixen, a més, que per evitar els incendis s’ha d’incidir en les polítiques de prevenció.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703