El Pablo queda lliure amb càrrecs i amb mesures cautelars, però sense fiança
El jutge li retira el passaport i el prohibeix sortir de l'illa
D'ençà que ha començat l'estiu, hi han entrat 60 tortugues, 33 de vives i 27 de mortes
A punt d’acabar l’estiu, a ‘Méteo’ hem volgut fer balanç de les tortugues marines ferides o malaltes que han arribat a l’arxipèlag aquests mesos. El centre de rescat de la Fundació Palma Aquarium està saturat amb una entrada contínua d’aquesta espècie marina. La mitjana d’estada al centre és de dos mesos, l’emmallament continua sent la principal causa de l’ingrés de les tortugues a la fundació.
Fins avui, hi ha 17 tortugues a les instal·lacions. D’ençà que ha començat l’estiu, hi han entrat 60 tortugues, 33 de vives i 27 de mortes. Un moment de molt d’estrès, molta feina i que possiblement podrà superar les xifres rècord de 2020.
Posam nom en aquestes xifres. Una de les darreres a arribar-hi és na Peach, trobada a la platja des Canar, a Eivissa. També coneixíem la història de na Mona i na Boira.
La part més amable és quan són alliberades i neden de nou a casa seva.
Recordau que si trobau un exemplar de Caretta caretta, heu de telefonar a l’112 i en cap cas s’ha d’intentar llevar els plàstics i altres elements amb què es troba enxarxat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El jutge li retira el passaport i el prohibeix sortir de l'illa
Només 420 places per als més de 22.000 habitants de més de seixanta-cinc anys
Voluntaris del Festival Qué Celeste han creat un oasi per als pol·linitzadors a Formentera