Tot i que és aquest dimecres que comença l’estiu meteorològic, les condicions del mes de maig ja ens han endinsat dins el període més càlid de l’any. Maig ha batut rècord de temperatura mitjana a l’arxipèlag, segons la informació actual i, a falta de les estadístiques oficials, ja el podem col·locar com un dels mesos del 2022 més càlids d’ençà que n’hi ha registres. Miquel Salamanca ens fa el balanç del temps dels darrers 30 dies.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa