Parlam amb Sònia Estradè i Pau de Vílchez, del Comitè d'Experts per a la Transició Energètica i el Canvi Climàtic de les Illes Balears
Aquest dimecres es va presentar a Menorca, l’informe 2021-2022 sobre canvi climàtic a les Illes Balears. Les dades de Menorca són negatives, enguany rècord d’emissions de CO2 i rècord de temperatura elevada. En general, si al 2020 hi hagué una davallada de les emissions, ara ja tornen a ser molt altes. A l’informe es fa palès la necessitat d’impulsar definitivament les energies renovables i el desenvolupament d’altres sectors econòmics més enllà del turisme.
Parlam amb Sònia Estradè, membre del Comitè d’Experts per a la Transició Energètica i Canvi Climàtic de les Illes Balears, i amb Pau de Vílchez, president del Comitè d’Experts per a la Transició Energètica i Canvi Climàtic de les Illes Balears.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
El conseller de Turisme, Jaume Bauzà, ha enviat una carta formal al president de l’ens aeroportuari, Maurici Lucena