Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Tocaran cada diumenge als mercats de les Illes Balears per apropar la música a la gent
Amb un concert al carrer, Suasi ha presentat el seu nou disc “Peces d’antiquari” al mercat dominical de Felanitx. El ritme del grup ha fet que un diumenge qualsevol es converteixi en un diumenge especial. El projecte de Suasi està “cuinat a foc lent”, segons el cantant, perquè s’inspira en la vida quotidiana: sense filtres, sense escenari i amb la complicitat de tot el públic. Suasi arranca una nova gira perquè sigui la música la que s’acosti a la gent i, no, al revés.
La gent no s’esperava poder gaudir de la música en directe mentre firava al mercat. I, molts, s’han animat a sortir a ballar; i gaudir del bon temps i de la música. A partir d’avui, el ritme de Suasi posarà la banda sonora als mercats de Balears. Diumenge que ve tornaran amb més música a la plaça de Sant Marçal, a Marratxí.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície