L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El batle demana una reunió urgent amb Govern i Consell per començar reparar els danys ocasionats
Felanitx es recupera de les conseqüències de la forta tempesta patida ahir. Ni la Policia s’ha lliurat dels seus efectes. El seu edifici ha estat un dels més afectats. Tant personal de neteja com agents i fins i tot el subinspector han estat fent feina tot el dematí per mirar de que tot pugui tornar a la normalitat.
Molts de carrers negats i també cases, en una de les zones més afectades de les illes. Es varen registrar fins a 135 l/m² en molt poc temps, amb una intensitat torrencial de 385 mm/h i 6,4 litres en un minut.
El batle de Felanitx, Jaume Monserrat, ha demanat una reunió urgent amb el Govern i amb el Consell de Mallorca per començar a fer feina en reparar els danys ocasionats per la pluja.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues