Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Afavorir l'espai dels vianants, pacificar el trànsit i apostar pel vehicle elèctric són algunes de les mesures que es preveuen
Felanitx aplicarà aquest dissabte la primera mesura del nou pla de mobilitat del nucli urbà del poble. A partir de demà, no es podrà girar des del carrer Serral cap al de Jaume I, que va cap al cementeri.
És, així, la primera mesura del nou pla de mobilitat de Felanitx, redactat i aprovat pel Consistori en els darrers mesos. A part d’eliminar el doble sentit d’aquest tram de carrer, s’han suprimit diverses places d’aparcament per facilitar-hi el pas dels vehicles. L’equip de govern municipal s’ha fixat com a objectiu que els vianants recuperin espai al carrer en detriment dels vehicles privats.
Eixamplar les voreres del carrer Nofre Ferrandell i restringir-ne l’aparcament en un dels laterals forma part del conjunt de mesures per afavorir els vianants, com ho és també la proposta d’eliminar la dotzena de places d’aparcament del carrer de la Soledat, un espai que serà reurbanitzat perquè esdevengui una plaça.
Altres mesures que preveu el nou pla de mobilitat, que s’anirà aplicant de manera progressiva, són el foment de l’ús de la bicicleta i del transport públic, així com l’aposta pels vehicles elèctrics per afavorir la descarbonització del municipi.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"