Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Les tres obres, fetes segons la tècnica surrealista anomenada Cadàver Exquisit, estaran exposades fins a les festes de Nadal
A Felanitx, l’Ajuntament ha decidit mantenir exposat, fins a les festes de Nadal, el mural PARADÍS PERDUT, EL SALVAM? que es va poder veure la passada Nitx de l’Art. És obra del Col·lectiu 19, un grup d’artistes internacionals residents al poble que pretenen fer-nos reflexionar sobre el ritme voraç de consumisme i cap a on ens aboca.
El mural està exposat en una de les parets de la plaça de Jaume II i el conformen tres quadres en els quals es poden veure tres estampes: una, ambientada a l’any 1920; l’altra, a l’any 2020, i una darrera, de caràcter apocalíptic, ubicada en el futur.
Les tres obres, fetes segons la tècnica surrealista anomenada Cadàver Exquisit, estaran exposades fins a les festes de Nadal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania