Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El Torrentó viurà avui un partit històric. Poblense i Eivissa juguen demà
El Felanitx també vol fer història aquesta temporada. L’equip entrenat per Jaume Mut rep avui a Es Torrentó el Ceuta. El tècnic manacorí, dilluns, es trobava perdut.
Ara, però, la situació és ben diferent.
L’equip fa una crida a l’afició felanitxera.
I el missatge de Jaume Mut als jugadors és ja conegut.
El Poblense cerca encarrilar l’eliminatòria, en aquest cas, lluny de sa Pobla. Els d’Óscar Troya visiten el camp del Salmantino sense canvis de filosofia.
També juga fora casa l’UD Ibiza. Rufete manté que l’equip ha de ser fidel al seu estil de joc si vol guanyar al camp de l’Algeciras.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment