La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
La modificació del PGOU que exonera l'índex de densitat turística al centre, ha de diversificar l'economia
Fins fa una setmana, Felanitx tenia un planejament urbanístic que per cada 60 m2 hi podia haver una plaça turística. Un índex que l’Ajuntament ha decidit ara exonerar.
A més d’un hotel d’interior que ja és obert, l’Ajuntament assegura que actualment tramita dues llicències per construir-ne dos més al centre del poble. Fins i tot, aquests pròxims dies, es podria demanar la llicència d’un tercer. Veïnats i comerciants animen que se n’obrin més.
Després de 15 anys, l’Ajuntament ha aprovat el Pla Especial del Centre que permetrà donar també llicències d’obres a les cases catalogades com a Bé d’Interès Cultural, sense haver de passar per Patrimoni. L’objectiu és agilitzar la reconversió del poble.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²