Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

A Marratxí, els treballadors que presten el mateix servei denuncien excessiva càrrega de feina
Just un més després s’haver-se iniciat la nova contracta de recollida de fems, l’Ajuntament de Felanitx ha obert un expedient sancionador a l’empresa concessionària per oferir un servei deficient.
La deficient recollida de fems que presta Fomento de Construcciones y Contratas, a Felanitx, provoca que el fems estigui més temps del compte als contenidors i també se’n pot trobar d’acumulat a les portes de les cases o devora les papereres. Un altre punt on no es fa correctament la recollida és a la deixalleria municipal. La suma de totes les infraccions denunciades s’eleva fins als 70 mil euros.
Un problema similar al de Felanitx el trobam a Marratxí, on la recollida també la du a terme Fomento. En aquest cas han estat els treballadors els que han denunciat que no poden prestar bé el servei per una excessiva càrrega de feina.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"