Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Per garantir que es compleixen les mesures sanitàries, es va organitzar un dispositiu de seguretat durant l'horabaixa i el vespre
La música i el ball dels cavallets no podien faltar el dia de Sant Agustí a Felanitx. Una església més buida del que sol ser habitual i les mascaretes han canviat la fesomia, però no l’essència, d’aquesta celebració. En acabar, han sortit en comitiva per dirigir-se a l’Ajuntament, amb els caparrots i els dimonis.
La quica, enguany ben protegida, també ha tengut la seva estona de protagonisme. La penya del Cosso l’ha feta passar per davall del pal·li on, en aquesta ocasió, no hem vist cap polític ni tampoc aglomeracions.
Enguany, el Cosso ha decidit fer la festa de manera virtual, amb l’emissió d’un programa especial de televisió. Queden enrere imatges de bauxa com les d’anys passats. Per garantir que es compleixen les mesures sanitàries, s’ha organitzat un dispositiu de seguretat durant l’horabaixa i el vespre.
Els felanitxers hauran d’esperar per tornar a veure de prop els protagonistes de la festa.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors