L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
150 artistes mostren la seva obra a la Nitx de l'Art, que recupera el seu format tradicional
Tot el poble de Felanitx es va convertir anit en un espai expositiu. Un total de 150 artistes distribuïts en una cinquantena d’espais expositius oberts varen mostrar la seva obra a la Nitx de l’Art, que va recuperar el seu format habitual i va tenir un gran resposta del públic.
A la planta baixa de la casa de Cultura es mostren les obres finalistes del vuitè certamen d’arts plàstiques. El guanyador ha estat Jorge Isla. A la sala Miquel Barceló, Joan Cabrer amb “Glich City”. I al pati i al replà, “Atmosfera”, de Pere Bennàssar Obrador.
I al carrer, l’art es combinava amb la música en viu.
Una celebració que va servir per començar les festes patronals de Sant Agustí. El pregó el va oferir Apol·lònia Julià Andreu, presidenta del Col·legi Oficial de Graduats Socials de les Illes Balears.
Enguany, com a novetat, les exposicions es podran visitar també durant el dia d’avui dissabte i demà diumenge.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues