Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
És la primera vegada que veim les dues reines plegades després de la polèmica sorgida a la missa de Pasqua de diumenge passat a Palma.
El rei Joan Carles ha estat operat del genoll esquerre i la intervenció ha estat satisfactòria. Li han susbtituït la pròstesi artificial que duia des de feia 7 anys. El rei emèrit ja ha rebut les primeres visites. A les sis del capvespre arribaven junts a l’Hospital de La moraleja, de Madrid, els reis Felip i Letizia, i la Reina Sofia. És la primera vegada que veim les dues reines plegades després de la polèmica sorgida a la missa de Pasqua de diumenge passat a Palma.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment