El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El rei ha assegurat, en els premis Princesa d'Astúries, que Catalunya "és i serà una part essencial" d'Espanya
El rei Felip VI ha assegurat aquest divendres que Catalunya “és i serà una part essencial” d’Espanya, les “legítimes institucions de la qual democràtiques” resoldran l'”inacceptable intent de secessió” dins del respecte a la Constitució.
Felip VI ha reafirmat la fortalesa de l’Estat davant el desafiament independentista durant el seu discurs en la cerimònia de lliurament dels premis Princesa d’Astúries celebrada al Teatro Campoamor d’Oviedo.
El missatge ho ha pronunciat en presència del president del govern espanyol, Mariano Rajoy, i de les tres màximes autoritats de la Unió Europea: el president de la Comissió Europea, Jean-Claude Juncker; el del Consell Europeu, Donald Tusk; i el de l’Eurocambra, Antonio Tajani, que han recollit el Premi a la Concòrdia concedit a la UE.
“Cap projecte de futur es pot construir basant-se a trencar la convivència democràtica. Cap projecte de progrés i llibertat se sustenta en la desafecció, ni en la divisió, sempre dolorosa i esquinçadora de la societat, de les famílies i dels amics. I cap projecte pot conduir a l’aïllament o a l’empobriment d’un poble”, ha advertit el rei davant el pla independentista.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle