L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El cap de l'Estat ha defensat els valors d'una Catalunya orgullosa dels seus signes d'identitat, plural i integradora
Felip VI s’ha referit per primera vegada a la situació a Catalunya després de la sentència del Procés. Ha estat en l’acte d’entrega dels premis de la Fundació Princesa de Girona.
El cap de l’Estat ha defensat els valors d’una Catalunya orgullosa dels seus signes d’identitat, plural i integradora en què no tenen cabuda ni la violència ni la intolerància.
Cassolades, xiulets i la crema de fotografies de Felip VI varen rebre la família real i els convidats a la gala de lliurament dels premis de la fundació Princesa de Girona. Davant la convocatòria d’aquestes manifestacions es va desplegar un important dispositiu policial i de seguretat per blindar la zona.
I a dins del Palau de Congressos de Barcelona, cinc joves varen ser premiats en diferents categories: Ciències, Arts i Lletres, Socials, Investigació Científica i per primera vegada, un guardó Internacional.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues