Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els reis d'Espanya han començat aquest dilluns la seva primera visita d'Estat a Alemanya
Felip VI i el president alemany, Frank-Walter Steinmeier, han llançat un missatge d’unitat i compromís per donar suport a Ucraïna. Durant la seva visita d’estat a Alemanya, el monarca ha assegurat que els dos països estan compromesos amb el respecte i compliment del dret internacional.
Els reis Felip i Letícia han estat rebuts amb honors en una cerimònia al Palau de Bellevue, a Berlín. És el primer viatge d’estat que fan a Alemanya. Durant tres dies tendran una agenda institucional i cultural ben carregada d’actes.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat