Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
La presidenta del Govern ha participat en l'audiència reial al Palau de l'Almudaina
Foto: CAIB
230La presidenta de Balears, Marga Prohens, ha exposat al rei Felip el pla del Govern autonòmic per a aconseguir un gran pacte d'”un model econòmic i turístic de transformació més sostenible” que faci front al problema de la massificació turística a les Illes.
Després de l’audiència que el rei ha ofert aquest dimecres a Prohens en el Palau de l’Almudaina, la presidenta ha declarat que li ha exposat a Felip VI els “reptes de present i de futur” de la comunitat balear. Prohens li ha explicat al monarca aquest “gran acord” polític i social en el qual participen més de 100 entitats cap a un model turístic “més sostenible” que faci possible la convivència del turisme amb els illencs.
La presidenta ha dit que el rei és “coneixedor de la realitat política i social” de Balears i, en concret, Felip VI li ha mostrat la preocupació “compartida” per les dificultats dels membres de les forces i cossos de Seguretat de l’Estat i dels funcionaris per a “trobar un habitatge digne” a les Illes.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants