Presó comunicada i sense fiança per al detengut per l’agressió sexual a una dona ingressada a Can Misses
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
S'investiguen les causes del sinistre, en el qual ha mort un pescador i quatre tripulants han hagut de ser rescatats
156
Oberta la investigació que determinarà per què el pesquer “Charpat Segundo” ha xocat aquest dimecres contra les roques i s’ha enfonsat prop del Dic de Botaforc, a Eivissa. Un sinistre en el qual un pescador de 56 anys ha mort i quatre tripulants més han hagut de ser rescatats.
En declaracions a l‘Informatiu Matí d’IB3 Ràdio, el cap de Salvament Marítim, Miguel Félix Chicón, ha explicat que les causes de l’accident encara se deconeixen, però que l’impacte del vaixell contra la costa va ser tan gran que no es va poder evitar de cap manera l’enfonsament.
“El pesquer era de la zona, la coneixia. Ara el reflotament de l’embarcació la faran especialistes, però no és una tasca senzilla. Pot durar bastant”, ha explicat Chicón, qui no ha considerat que la sortida del port d’Eivissa sigui una zona especialment complicada per la navegació. “No és una zona perillosa, però sí que està esquitxada de roques i illots. Està molt senyalitzada, però també molt transitada, sobretot a l’estiu, un fet que augmenta les probabilitats d’accident”, ha conclòs.
Mor un pescador després d’enfonsar-se el seu vaixell al port d’Eivissa
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
La investigació, dirigida per Marta Díaz-Zorita i Auxiliadora Moreno, de la Universitat de Granada, reuneix especialistes internacionals de diferents disciplines