Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'hivern és una època ideal per a conèixer els racons més amagats de l'illa
Una vegada ben equipats, arrenquem la nostra travessia amb bicicleta per les rutes verdes de Formentera. L’illa pitiüsa ofereix 32 rutes verdes per a recórrer-les caminant, corrent o amb bicicleta. Una època de l’any ideal per a conèixer els racons més amagats de l’illa.
Muntats en la bicicleta sentim la llibertat, la naturalesa i l’harmonia en un meravellós entorn. Descobrim llocs increïbles en moments únics i irrepetibles que ens deixen imatges que parlen per si soles.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar