Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

S'eleven a 15 els crims masclistes en el que portem d'any, 1048 des que es tenen registres
Un home ha assassinat una dona de 37 anys a la localitat valenciana de Vilanova de Castelló. Els fets varen tenir lloc la nit de divendres en un habitatge d’una urbanització que la parella havia ocupat de manera il·legal. Després de rebre el tir, la víctima va ser traslladada d’urgència a l’Hospital La Fe, però va morir hores més tard.
El detingut ha declarat que l’arma es va disparar de manera accidental mentre la manipulava. No hi havia constància de denúncies prèvies per maltractaments.
La delegació del Govern a València ha confirmat que es tracta d’un nou cas de violència de gènere, el quinzè en el que portem d’any. Des que es tenen registres, 1.048 dones han estat assassinades a mans de les seves parelles o exparelles.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca