Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

S'eleven a 15 els crims masclistes en el que portem d'any, 1048 des que es tenen registres
Un home ha assassinat una dona de 37 anys a la localitat valenciana de Vilanova de Castelló. Els fets varen tenir lloc la nit de divendres en un habitatge d’una urbanització que la parella havia ocupat de manera il·legal. Després de rebre el tir, la víctima va ser traslladada d’urgència a l’Hospital La Fe, però va morir hores més tard.
El detingut ha declarat que l’arma es va disparar de manera accidental mentre la manipulava. No hi havia constància de denúncies prèvies per maltractaments.
La delegació del Govern a València ha confirmat que es tracta d’un nou cas de violència de gènere, el quinzè en el que portem d’any. Des que es tenen registres, 1.048 dones han estat assassinades a mans de les seves parelles o exparelles.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys