La mostra es podrà visitar fins diumenge al Casal Solleric de Palma
Eva Barceló empra el còmic per reflectir la lluita de Kathrine Switzer, la primera dona que va córrer una marató el 1967, enfrontant-se a la prohibició que hi havia per a les dones aleshores. La lluita per la igualtat entre homes i dones continua actualment, especialment amb el moviment ‘Me too’, que està present també al festival Còmic Nostrum, que ja es pot visitar al Casal Solleric de Palma. El món obscur que il·lustra el madrileny Keko o una panoràmica del còmic contemporani suec són altres elements claus a l’edició d’enguany.
Les obres es podran visitar fins aquest diumenge. I també avui han presentat oficialment el còmic guanyador del premi Ciutat de Palma de Còmic. L’obra “Uno de esos dias” d’Andrés G Leiva, té un marcat caràcter social. Plasma la joventut d’aquest il·lustrador a la barriada cordovesa on va néixer.
També ha explicat que des de la Conselleria que dirigeix ja tramita diversos expedients per incompliments greus
Fou una de les figures importants d'aquell incipient Canal 4
Els frescos del segle XVIII pateixen greus danys per la humitat. Sense ajudes públiques, la propietat impulsa una campanya de micromecenatge per restaurar-los