Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La mostra es podrà visitar fins diumenge al Casal Solleric de Palma
Eva Barceló empra el còmic per reflectir la lluita de Kathrine Switzer, la primera dona que va córrer una marató el 1967, enfrontant-se a la prohibició que hi havia per a les dones aleshores. La lluita per la igualtat entre homes i dones continua actualment, especialment amb el moviment ‘Me too’, que està present també al festival Còmic Nostrum, que ja es pot visitar al Casal Solleric de Palma. El món obscur que il·lustra el madrileny Keko o una panoràmica del còmic contemporani suec són altres elements claus a l’edició d’enguany.
Les obres es podran visitar fins aquest diumenge. I també avui han presentat oficialment el còmic guanyador del premi Ciutat de Palma de Còmic. L’obra “Uno de esos dias” d’Andrés G Leiva, té un marcat caràcter social. Plasma la joventut d’aquest il·lustrador a la barriada cordovesa on va néixer.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €