Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
El Senat debat el projecte que despenalitza l'avortament en aquest país
El Senat de l’Argentina debat avui dimecres el projecte que despenalitza l’avortament en aquest país. A Mallorca, gairebé un centenar de persones s’han concentrat avui horabaixa davant la Seu, a Palma, en suport a les feministes argentines i per un avortament legal.
‘Feministes en acció‘ reclamen una llei segura i gratuïta i acabar així, segons assegura, amb els avortaments que es produeixen de forma clandestina i sense cap control sanitari a l’Argentina.
Segons un sondeig basat en declaracions públiques, el Senat rebutjaria despenalitzar l’avortament. Aquesta matinada, hora espanyola, se sabrà el resultat oficial de les votacions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE