Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El Senat debat el projecte que despenalitza l'avortament en aquest país
El Senat de l’Argentina debat avui dimecres el projecte que despenalitza l’avortament en aquest país. A Mallorca, gairebé un centenar de persones s’han concentrat avui horabaixa davant la Seu, a Palma, en suport a les feministes argentines i per un avortament legal.
‘Feministes en acció‘ reclamen una llei segura i gratuïta i acabar així, segons assegura, amb els avortaments que es produeixen de forma clandestina i sense cap control sanitari a l’Argentina.
Segons un sondeig basat en declaracions públiques, el Senat rebutjaria despenalitzar l’avortament. Aquesta matinada, hora espanyola, se sabrà el resultat oficial de les votacions.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment