Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un equip d'IB3 Notícies ha passat una estona amb Josep Antoni Fernández 'FER', un dels grans noms de l'humor gràfic
Pertany a una generació de dibuixants que, amb en Franco encara viu, feien riure mitjançant la sàtira a través del paper de revistes i diaris. Exdirector de la revista “el Papus” o l’encara en acció “El Jueves”, hem passat una estona amb Josep Antoni Fernández, FER.
Als seus 70 anys continua agafant el llapis amb la mateixa passió dels inicis en un ofici que ha canviat molt.
Un altre referent del gènere, el Perich, el va batejar com a FER perquè allò de José Antonio li sonava a temps passats i obscurs…
Prolífic, crític i compromès, Fer va ser membre de l’equip de direcció del semanari “el Papus”, contra el qual va atemptar el grup feixiste triple A al 1977. Ell diu que aquell dia en Franco el va salvar.
També va dirigir la revista “El Jueves”, per a la qual creà, entre d’altres, la sèrie “Histories fermosas” i la famosa “Puti-club”.
Ivà, Miguel Gila, Mingote o Pepe Rubianes foren, a més de bons amics seus, alguns dels molts guardonats als premis que ell impulsa des de 1996. El Premi Internacional de l’Humor Gat Perich en uns temps complicats per la professió.
Fer, que rebé la creu de Sant Jordi l’any passat, no atura. Ja té preparat el cartell dels 120 anys de la fundació del Barça que serà presentat en breu.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat