Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Fa 12 anys que la Serra va ser declarada Patrimoni Mundial en la categoria de paisatge cultural
Tomeu Deià, membre de Tramuntana XXI, puntua amb un 7 sobre 10 la gestió que s’ha fet de la Serra en els 12 anys que fa de la declaració que li concedí la UNESCO: “Falta fer rendibles les finques”, explica. L’assignatura pendent, per tant, és que els doblers del turisme repercuteixin en els propietaris de les finques, que són els garants del paisatge.
El Consell de Mallorca, organisme del qual depèn el Consorci Serra de Tramuntana, precisament vol potenciar els ajuts als particulars: “El pressupost del Consorci és de 2.300.000 d’euros, en bona part per a particulars, i aspiram que aquesta xifra creixi”, exposa Toni Fuster, conseller de Presidència de la institució insular.
El nou equip de la institució diu que redactaran una llei nova de la serra de Tramuntana amb la voluntat que sigui més consensuada amb tots els actors. Alhora, volen que es faci difusió dels valors de la Serra entre la gent gran i la joventut.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya