Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El camió ha copejat diversos cotxes a l'altura del número 6 del carrer Ignasi Gualis
Imatge d'arxiu. /EUROPA PRESS
119Una dona de 25 anys ha resultat ferida greu aquest dilluns vespres en ser atropellada per una grua en un accident de trànsit ocorregut a Eivissa, segons recull l’agència Efe.
La grua va copejar diversos cotxes, en un incident que va acabar amb l’atropellament de la dona, que va sofrir l’aixafament d’un membre inferior, va ser atesa i estabilitzada per una ambulància UVI mòbil del 061 i traslladada a la Policlínica La nostra Senyora del Roser, ha informat el servei d’emergències.
El succés va ocórrer entorn de les 20.30 hores, a l’altura del número 6 del carrer Ignasi Gualis, a Vila.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost