Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

Un conductor, que ha donat positiu en alcoholèmia, ha envestit amb el seu vehicle quatre cotxes a prop de la sortida de Santa Maria
Una dona de 47 anys ha mort i almanco 5 persones han resultat ferides lleus en un accident que s’ha produït aquest dijous horabaixa a la MA-13, l’autopista que uneix Palma amb sa Pobla, al quilòmetre 12.
Segons alguns testimonis, les retencions causades per unes obres han motivat una petita topada. Quan els dos vehicles implicats s’han aturat a la cuneta per arreglar papers, un altre cotxe els ha envestit, causant una cadena de sinistres que ha afectat en total cinc vehicles.
El conductor del vehicle que ha xocat ha donat positiu a la prova d’alcoholèmia.
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies
UGT i CCOO alerten que molts treballadors en període de prova no són renovats per la manca de clients