Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
La parella ha estat traslladada a l'Hospital General de Muro
Una parella ha resultat ferida aquest dimarts per la caiguda amb el seu cotxe des d’uns quinze metres d’altura a la platja de s’Illot, a Alcúdia, devers les 10.55 hores.
Segons ha informat el Servei d’Emergències SAMU (061) a l’agència Europa Press, l’home, de 58 anys d’edat, ha resultat polifracturat amb pronòstic menys greu i la dona, de 53 anys, ha patit policontusions lleus. Tots dos han estat traslladats a l’Hospital General de Muro.
Finalment, ha estat necessària la intervenció de la Policia Local i dels Bombers, ja que el rescat ha estat complicat. A més, hi ha acudit una UVI mòbil del 061 i una ambulància de la Clínica Juaneda.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou