L'home, de 47 anys, ha estat traslladat en estat crític a l'Hospital de Son Espases
L'accident laboral ha tingut lloc a la nau d'una empresa situada al carrer Gremi Ferrers del polígon Son Castelló, a Palma.
202Un home de 47 anys ha estat traslladat en estat crític fins a l’Hospital de Son Espases després d’haver patit un accident laboral al polígon de Son Castelló de Palma.
Segons ha informat el SAMU061, el succés ha tingut lloc devers les 10.20 hores al carrer del Gremi de Ferrers, quan han rebut l’avís. Segons fonts a les quals ha tengut accés IB3 Notícies, l’home ha patit una caiguda mentre manejava presumptament una màquina elevadora que carregava una planxa de marbre de grans dimensions. Segons aquestes mateixes fonts, en el moment de l’accident el treballador, que feia les seves tasques habituals, es trobava sol a la nau industrial.
Al lloc hi ha acudit una ambulància de suport vital avançat i una de suport vital bàsic, que l’han assistit i, una vegada estabilitzat, l’han traslladat a l’Hospital activant el codi politrauma.
Bon vespre,som es germà del ferit, continúa en estat critic a la UCI de Son Espases
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses