Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove ha patit politraumatismes greus i ha estat traslladat a l'hospital de Son Espases
A Mallorca, un jove ha resultat ferit greu en un accident ocorregut al primer revolt de la carretera de sa Calobra, al municipi d’Escorca. Es dona la circumstància que l’al·lot, de 23 anys, baixava per aquesta via amb un monopatí que ha topat contra un turisme.
El ferit ha patit politraumatismes greus i ha estat traslladat a l’hospital de Son Espases, segons ha informat el servei d’emergències. Una ambulància UVI mòbil del 061 s’ha encarregat del trasllat de l’accidentat fins a l’hospital palmesà.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres