Ferit greu un home de 31 anys que ha estat atropellat aquesta matinada a Sant Antoni de Portmany. L’accident ha estat poc després de les 2 de la matinada d’aquest dilluns a l’avinguda del Doctor Fleming.
Han traslladat el ferit, de nacionalitat britànica, a la policlínica del Rosari, després d’assistir-lo i estabilitzar-lo en el lloc dels fets. Hi han intervengut una ambulància de suport vital avançat i una altra de suport vital bàsic. L’home roman ingressat a la Unitat de Cures Intensives (UCI) amb un traumatisme craneoencefàlic, traumatisme de tòrax i d’espatlla. Es desconeixen les causes de l’atropellament i quin ha estat el vehicle implicat.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos