S'ha fet diverses fractures i ha hagut de ser rescatat pels Bombers i la Policia Local
Segon precipitat en només 48 hores a les Balears. Un jove de 26 anys de nacionalitat polonesa es troba en estat greu després de caure d’una tercera planta d’un edifici residencial situat dins el nucli urbà de Sant Antoni de Portmany, a Eivissa.
Com que ha caigut a una primera planta, s’ha fet diverses fractures i ha hagut de ser rescatat pels Bombers i la Policia Local, fins que l’ha pogut atendre el 061. Ara, continua en observació a Urgències de l’Hospital de Can Misses, on es manté estable dins la gravetat.
Recordam que dimarts va morir un turista de 23 anys a Platja de Palma després de caure de 12 metres des de la façana de l’hotel on havia arribat hores abans amb un estat d’embriaguesa. La primera víctima mortal per balcòning de la temporada.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Ja són 33 les edicions del concurs gastronòmic del Casino 17 de Gener