Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El succés ha ocorregut devers les 08.50 hores
El succés ha ocorregut a l'altura del número 23 de la carretera de Valldemossa a Palma.
85Un jove de 19 anys ha resultat ferit greu avui dematí després de ser atropellat per un autobús a la carretera de Valldemossa de Palma.
Com a conseqüència de l’accident, el jove ha patit diverses ferides i ha estat traslladat en estat greu per una ambulància UVI mòbil a l’Hospital de Son Espases pel 061, que ha activat el codi politrauma per a avisar amb anticipació de l’arribada del ferit al centre hospitalari, segons ha informat el servei d’emergències.
El succés ha ocorregut devers les 08.50 hores, a l’altura del número 23 de la carretera de Valldemossa.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata